Γαλαξείδι · Πέρα Πάντα

Εστιατόριο Μαρίτσα

το εστιατόριο

Ένα παλιό καφενείο, ιστορικός τόπος συνάντησης των Γαλαξειδιωτών καπεταναίων του 19ου αιώνα, μετέτρεψε η Μαρίτσα σε εστιατόριο το 1984...

Μέσα στα χρόνια καθιερώθηκε ως σημείο αναφοράς για το Γαλαξείδι και ως ένας γαστρονομικός προορισμός με επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.


Από την αρχή, το εστιατόριο της Μαρίτσας διακρίθηκε για την ποιότητα και το καλό φαγητό, με τις πίτες της Ιουλίας αλλά και την περίφημη καρυδόπιτα να έχουν τον πρώτο λόγο.

 

Ο Άγης, σύντροφος της Μαρίτσας, ήρθε να ενισχύσει το γαστρονομικό ρεπερτόριο προσθέτοντας την πολύτιμη εμπειρία του από την Τήνο και το ‘Θαλασσάκι’.

Λίγα λόγια για τη Μαρίτσα

Η ψυχή του εστιατορίου...

Ευθύς, οξυδερκής και ζεστός άνθρωπος, η Μαρίτσα μιλάει πάντα από την καρδιά της. Η προσωπικότητά της αποτελεί βαρόμετρο που στηρίζει και συμπληρώνει το συνολικό ύφος και τη φιλοσοφία του εστιατορίου όλα αυτά τα χρόνια.


Άξιοι συνοδοιπόροι ο Άγης και συνεχιστές αυτής της παράδοσης, τα δύο της παιδιά, ο Πέτρος και ο Σπύρος, που παίρνουν τη σκυτάλη για να αφήσουν κι αυτοί το ιδιαίτερο στίγμα τους σε μια από τις πιο όμορφες γαστρονομικές κληρονομιές που έχει να επιδείξει το Γαλαξείδι.