Γαλαξείδι · Πέρα Πάντα

Εστιατόριο Μαρίτσα

...γεύση θάλασσας · παράδοση τόπου · εμπειρία που μένει...

Εστιατόριο Μαρίτσα στο Γαλαξίδι

Στην καρδιά του γραφικού Γαλαξιδίου, εκεί όπου το κύμα συναντά το φως, κάθε γεύμα γίνεται μια ιστορία.


Υπάρχουν μέρη που δεν τα επισκέπτεσαι απλώς.
Τα ζεις.


Στο Γαλαξίδι, η θάλασσα είναι πάντα παρούσα. Στα καΐκια που λικνίζονται στο λιμάνι. Στον ήχο του νερού που ακουμπά απαλά την προβλήτα. Στο φως που αλλάζει χρώμα καθώς δύει ο ήλιος.


Μα η ζωή εδώ δεν είναι μόνο θάλασσα. Είναι τα κυριακάτικα τραπέζια, οι μυρωδιές από την κουζίνα, οι συνταγές που περνούν από γενιά σε γενιά.

Σε αυτή τη συνάντηση θάλασσας και γης γεννήθηκε η φιλοσοφία της Maritsa.


Ένας χώρος που τιμά όσα προσφέρει ο τόπος — από τον πλούτο του βυθού μέχρι τους καρπούς της γης.

Τραπέζι εστιατορίου δίπλα στη θάλασσα με κρασί και ένα πιάτο με θέα στο λιμάνι και τα βουνά
Πιάτο με χτένια σε κέλυφος με πράσινη σάλτσα και μυρωδικά, με γαρνιτούρα πορτοκαλιού

Η θάλασσα μάς εμπνέει...

Με φρέσκα ψάρια και θαλασσινά που φτάνουν καθημερινά στο λιμάνι.


Η παράδοση μάς καθοδηγεί.


Με ζυμαρικά που παντρεύουν τη μεσογειακή απλότητα με δημιουργικές πινελιές.


Η γη μάς ολοκληρώνει.


Με επιλεγμένα πιάτα κρέατος, μαγειρεμένα με φροντίδα και σεβασμό στην πρώτη ύλη.


Στη Maritsa, δεν επιλέγεις απλώς ένα πιάτο.


Επιλέγεις τη διάθεση της στιγμής, τη φρεσκάδα ενός θαλασσινού πιάτου.


Κάθε δημιουργία υπηρετεί την ίδια φιλοσοφία: ισορροπία, ποιότητα και αυθεντικότητα.


Καθισμένοι δίπλα στο νερό, με θέα το γαλήνιο λιμάνι του Γαλαξιδίου, ο χρόνος μοιάζει να επιβραδύνει...

Η Μαρίτσα δεν είναι απλώς ένα γεύμα...

Εξωτερικό τραπέζι μπροστά στη θάλασσα με κρασί, φρούτα και πρωινό, με θέα στις βάρκες και σε ένα παραθαλάσσιο χωριό.

Είναι η αίσθηση του καλοκαιριού —
ακόμα και τον χειμώνα.

Γεύμα σε εξωτερικό χώρο δίπλα στη θάλασσα με πιάτα θαλασσινών και ρυζιού, ένα ποτό και θέα στο ορεινό λιμάνι στο βάθος

Είναι το μοίρασμα γύρω από ένα τραπέζι.

Εστιατόριο Μαρίτσα

Είναι η στιγμή που γίνεται ανάμνηση.

Είπαν για εμάς...

Ωραίο εστιατόριο σε παρά πολύ  ωραία τοποθεσία τα πιάτα του όλα  ξεχωριστα και πολύ γευστικά το προσωπικό εξαιρετικό πολύ φιλικό και γενικά είναι ευχάριστο!! σίγουρα θα το ξανά επισκεφτούμε

giorgos morakis

The best place in town. Όσα χρόνια κ αν ερχόμαστε η ποιότητα είναι πάντα εξαιρετική!! Τα πιάτα καφέ φορά κ καλύτερα κ η ατμόσφαιρα μαγική. Όλα πολύ προσεγμένα!!!

evi mavromati

Φανταστικό φαγητό, άψογο σέρβις και υπέροχος χώρος! Το μαγαζί γέμισε μέσα σε 10 λεπτά-συνιστώ κράτηση- το προσωπικό ήταν ευγενικό και εξυπηρετικό, ενώ τα πιάτα καλομαγειρεμένα και πολύ νόστιμα. Εξαιρετικό κριθαρότο με γαρίδες!

elli eleftheria